• Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Czerwiec 2017
Po Wt r Cz Pi So Ni
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Czy uważasz, że wykorzystanie nowych technologii na lekcjach pomaga w przyswajaniu wiedzy?
 
Home

Narodowe czytanie "Quo vadis"

Email Drukuj PDF
W naszej szkole po raz kolejny wzięliśmy udział w „Narodowym Czytaniu”. W tym roku czytaliśmy fragmenty „Quo vadis” Henryka Sienkiewicza. 

W dniu 2 września zarówno w Zagórzu, jak i w Otwocku uczniowie i nauczyciele uczestniczyli w równoległych imprezach promujących czytanie.

W Zagórzu akcja czytelnicza rozpoczęła się piosenką Michała Bajora, „Co ma przeminąć to przeminie”. Następnie polonistki: pani Wiola, pani Monika, pani Jola oraz bibliotekarka - pani Asia, przeczytały uczniom wybrane fragmenty powieści. Uczniowie obejrzeli także prezentację multimedialną przedstawiającą, często zaskakujące, informacje o czytanej książce oraz życiu i twórczości Henryka Sienkiewicza. Po prezentacji wyświetlono filmiki promujące „Narodowe Czytanie”. Ostatnim punktem programu był konkurs wiedzy o książce i autorze.

W Otwocku impreza czytelnicza odbyła się w plenerze. Wybrane fragmenty powieści czytały pani Iwona oraz pani Julita. Następnie uczniowie wzięli udział w quizie dotyczącym bohaterów książki oraz wysłuchali audycji radiowych promujących „Narodowe Czytanie”. Dużo emocji przyniosła burza mózgów na temat życiu i twórczości Henryka Sienkiewicza oraz przygotowanie plakatów reklamujących akcję.
Przygotowała: J.Roslaniec, I. Kurach
Zmieniony: Niedziela, 04 Wrzesień 2016 19:41
Zmodyfikowany przez: Iza Grochowska-Tomasik  

Strona BIP

Mazowsze

Orzeł Biały 

Na stronie

Naszą witrynę przegląda teraz 54 gości 

Galeria

dsc00807
Image Detail

Warto zajrzeć

Poniżej prezentujemy linki do strony, które według nas są warte odwiedzenia.

Z ostatniej chwili

"Magia Świąt Bożego Narodzenia" konkurs, który miał na celu propagowanie tradycji Świąt Bożego Narodzenia; rozwijanie wyobraźni oraz pobudzenie aktywności twórczej uczniów; rozwijanie wrażliwości estetycznej; stworzenie uczniom możliwości prezentacji własnych dokonań twórczych. Na konkurs wpłynęło wiele pięknych prac, wybór komisji konkursowej był bardzo trudny. Dziekujemy wszystkim uczestnikom konkursu. Przyznano nastepujące miejsca: